المسافرون العرب السياحة في تركيا عطلات افضل المطاعم السعودية دليل المواقع حوامل
ميكساتك افضل سعودي بينج عروض السعودية عروض كافيهات جدة
  المسافر كود خصم نون اسعار الموبايلات اوروبا  
           
النتائج 1 إلى 9 من 9
إحنا ظلمناه
  1. #1
    نبض جديــد الصورة الرمزية Queen of sorrow
    تاريخ التسجيل
    10- 2003
    المشاركات
    127

    إحنا ظلمناه

    [align=center]إحنا ظلمناه

    يا عرب يا همج
    يا جرب
    يا غنم بمخ زلط

    تمللى كده
    يا مش فاهمين الأوضاع إيه؟
    يا فاهمين غلط ؟

    تناموا فى العسل
    تاكلوا و تنكروا
    زى القطط !!

    إحنا ظلمناه

    مالو شارون
    راجل موزون
    مش إرهابى

    كمنه قتل
    فى الدنيا صَبَح
    سبب عذابك و عذابى!!

    استنوا شوية متضربونيش
    شوفوا الأول أسبابى

    شارون يا جماعة ظريف و لطيف
    راجل سلام إنما كييف
    قتل ودم .. خراب و بشرط
    إن يكون الدم خفيف
    ميتفقش معاه إبليس
    إن شافه مرة .. يقول يا لطيف

    شفتوا إزاى إحنا ظلمناه !!

    بين الناس حمامة سلام
    عمل عمايله عشان عزام
    لجل ما يرجع تانى لبيته
    وفـ حضن عياله من تانى ينام

    شفتوا إزاى إحنا ظلمناه !!

    هدم بيوتنا فى فلسطين !!
    قتل ولادنا بالملايين !!
    ماهو لازم طبعا يقتلهم
    أمال يعنى هايسكنوا فين !!

    شفتوا إزاى إحنا ظلمناه !!

    بعدين محدش يتكلم
    بعد كلام المعلم
    ان شارون يا خواتى عليه
    رجل سلام
    يا سلام سلم

    بلاش غباء و تفاهة امال
    وتشنجات و لعب عيال
    شارون ده فل و عال العال

    وعلى رأى المثل

    عريان الكويز
    يتأمز تأميز
    و يقول شارون هو الغلطان

    واحنا طلعنا و لا نزلنا

    عرب همج بمخ زلط

    على طول الخط

    فاهمينه غلط


    [/align]

  2. #2
    نبض نشيـط الصورة الرمزية نبض العراق
    تاريخ التسجيل
    02- 2003
    العمر
    40
    المشاركات
    330
    Queen of sorrow

    لى عوده فقد ظلمناه حقاً

    ولابد من الاعتذار

    تقبلى خالص ودى


    اخيك نبض العراق

  3. #3
    "رجل عادي جدا" الصورة الرمزية عاشق السمراء
    تاريخ التسجيل
    05- 2002
    المشاركات
    21,307
    مساااااااااااااء جميل ...
    الظاهر فعلا انه مظلوم ..
    حاجة غريبة ..
    العرب حالة عجيبة ..!!
    اسلوب عامي جميل ..
    ملكة......!!

  4. #4
    نبض نشيـط الصورة الرمزية avocado
    تاريخ التسجيل
    02- 2004
    المشاركات
    466
    Queen of sorrow

    نص رائــــــــــــع يـــــــــــا مــلـــكهههههههه

    )))))))))))))))
    واحنا طلعنا و لا نزلنا
    عرب همج بمخ زلط
    على طول الخط
    فاهمينه غلط

    )))))))))))))))))


    تحياتي،،
    منصور

  5. #5
    نبض جديــد الصورة الرمزية Queen of sorrow
    تاريخ التسجيل
    10- 2003
    المشاركات
    127
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبض العراق
    Queen of sorrow

    لى عوده فقد ظلمناه حقاً

    ولابد من الاعتذار

    تقبلى خالص ودى


    اخيك نبض العراق
    أخى نبض العراق

    ما زلت أترقب عودتك

    لا تطل الغيبة

  6. #6
    نبض نشيـط الصورة الرمزية زياد السعودي
    تاريخ التسجيل
    05- 2003
    المشاركات
    321
    كوين
    وعامية
    تمس الواقع
    بسخرية جادة
    تحياتي لك رعايا يا كوين
    تقبليها

  7. #7
    نبض جديــد الصورة الرمزية Queen of sorrow
    تاريخ التسجيل
    10- 2003
    المشاركات
    127
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق السمراء
    مساااااااااااااء جميل ...
    الظاهر فعلا انه مظلوم ..
    حاجة غريبة ..
    العرب حالة عجيبة ..!!
    اسلوب عامي جميل ..
    ملكة......!!
    عاشق السمرا

    نورت

    حضورك الأجمل

  8. #8
    نبض جديــد الصورة الرمزية Queen of sorrow
    تاريخ التسجيل
    10- 2003
    المشاركات
    127
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avocado
    Queen of sorrow

    نص رائــــــــــــع يـــــــــــا مــلـــكهههههههه

    )))))))))))))))
    واحنا طلعنا و لا نزلنا
    عرب همج بمخ زلط
    على طول الخط
    فاهمينه غلط

    )))))))))))))))))


    تحياتي،،
    منصور
    منصور
    حضورك أروع
    نورت
    أقبل تحياتى


  9. #9
    نبض نشيـط الصورة الرمزية نبض العراق
    تاريخ التسجيل
    02- 2003
    العمر
    40
    المشاركات
    330

    Queen of sorrow

    سيدتى

    Queen of sorrow

    بحثت عن رد يؤكد اننا ظلمناه

    فلم تطاوعنى حروف معجمى

    ولم يسطر كلمه قلمى

    انه شارون السفاح احد مجرمى الحرب

    واحد المصابين بالسيكوباتيه

    فكيف مثله يظلم وكيف يجروء احد ان يعترض

    ما استطاعت قوه القانون الدولى رده

    ولا الاعراف والمواثيق المتعارف عليها

    كيف حتى نمسه بكلمه دون ان يثور امبراطور العالم

    دون ان نشعل فتيل حرب صليبيه

    نكون نحن السبب فيها بكلامنا الغير مهذب

    ونصبح بقدره قادر محور للشر

    ونصبح من دول حيازه اسلحه الدمار الشامل

    ونفيق وقد استخدمت اراضينا لتدميرنا

    ونصبح فئران تجارب لكل الاسلحه المحرمه دولياً

    من هيدروجينيه الى عنقوديه او انشطاريه

    وبين ليله وضحاها يتضح للعالم اننا نعانى القهر

    نعانى من حكومات ملكيه مستبده

    وحكومات ثوريه ظالمه

    ونصبح اعداء للساميه

    اننا من سمحنا لشارون ان يظلم

    ربما بتخاذلنا ربما بعملائنا

    ربما بالخوف او المصالح

    اما غير ذلك فنحن لم نظلمه سيدتى

    ليس لنا الا ان نقول

    اللهم رب السماوات والأرض

    انصرنا على من ظلمنا

    واعنا على انفسنا قبل اعدائنا

    لا املك الا ان اشكرك سيدتى

    وتقبلى

    باقه ورد لشخصك الرائع

    واسلوبك الساحر

    اخيك

    نبض العراق

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

  عروض رمضان عروض العثيم عروض بنده عروض هايبر بنده  


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15